Foro del día 7 de mayo de 2004

Vicenç Puigdomènech Vila

Salutacions

Hola son en PUIG, el missatge anterior, l'he tancat malament. Suposo que molts de volsaltres hem coneixeu. Estic a Mundet de l'any 1959, fins l'actualitat. Estic a la Secretaria de l'IES Anna Gironella de Mundet i també son el responsable del Club Voleibol Antics/es Alumnes de Llars Mundet. També ha fet una petita col·laboració amb el llibre.
Estic en contacte amb l'Elisenda Merino per fer una Trobada a la segona quinzena del mes de stemebre 04.
Qui volgui aconseguir el llibre, apart de trucar al autors, Roig i Tames, també el podeu trobar a Mundet - Puigdomènech Tf. 93.4280292 -934282246.
Un altre email meu : puigdomenechvv@diba.es
Una forta abraçada

Puig

10-05-2004

de montse a Puig

Hola Puig,soc Montse.Andrés.El otro dia me llamaron de la escola industrial diciendome que te habian pedido unas actas y tenia que pasar a recogerlas,parece ser que no estoy en el registro como Oficialia,el título que me dieron o diploma es de Maestria,parece que hubo un error en su dia,dime si tienes ese acta para mí y asi ir a recogerlo.Gracias.Ves corriendo la pagina web esta a los chicos que sino seremos todo tias.Un beso

12-05-2004

de Pepa Romero

Hola Vicente!!!! soc la Romero.... m'agradaria enir un dels llibres, guarda'm un si us plau!!!!! Merces! Sallutacions....

15-05-2004

Elisenda

no he recibido el e.mail

Vicente, ni en el correo de menta, ni en el de hotmail he recibido lo que me tenías que enviar. Bueno, ya me lo enviarás el lunes. Por otro lado he hablado con Montse para reunirnos la semana próxima en viernes, para decidir la fecha, el lugar y todo el programa que me leiste por teléfono, que nos parece cojonudo. Será divertido. Ahh y diles a los del club de voleibol de mundet, que me llamen si quieren que les haga un link a su pagina, que he visto y está currada. Un beso

20-05-2004

josé luis Roig Rodrígez

Hola Puig

Per fi he pogut entrar a la pàgina de la familia "Hogares Ana Gironella de Mundet", tenía problemes de ordinador.
Trobo que l'Elisenda Merino ha tingut una bona idea amb aixó de la pàgina web i del foro, jo crec que l'hem de promocinar al màxim, estic convençut que funcionará molt bé. Fins aviat